Hundreda

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Emma Hammar - 12 september 2011 16:42

Nu har jag äntligen beställt ett halsband till Zelda. Det var länge sedan hon fick ett halsband. Jag älskar det hon har, men eftersom Arrac får så mycket så är det liksom hennes tur. Hoppas det blir bra, ett specialbetställt från MACH. Zelda förtjänar det efter igår   

Av Emma Hammar - 12 september 2011 15:49

Jag ligger efter i min planering! Ville ha lilla Fia klar redan för 2 veckor sedan! Har haft så sjukt mycket att göra. Nu när jag sitter hemma och tråkar så ska jag försöka göra lite... Men som nu när magen bara värker så är det svårt att finna lugnet. Det är inte mycket kvar egentligen bara några timmars jobb! Jag ska ju ha den på utställningen så den bara måste bli klar!


Så här ser den ut nu. Bara lite nytt sen förra gången. Håller på med nospartiet och kinden. 


Sen efter denna har jag 3 till beställningar som ligger och väntar. Jag har fortfarande inte ens börjat på lilla Cavaliern Robin. Sen är det två Schäfer porträtt jag ska göra. En i A3 och den andra i A4 fast i ett dubbelporträtt av samma hund, en vuxen och en valpbild i ett! 


Magen sluta dumma dig! Vill teckna!

Av Emma Hammar - 12 september 2011 15:45

Är sjuk idag... inte alls kul. Har varken råd med det eller tid. Hundarna vill ut men jag kan inte gå någonstans... Se om jag orkar senare.


Fick en bok jag beställt i brevlådan idag   Varkar vara jättbra! Bilderna är bara för underbara!


Hundens beteende en fotoillustrerad handbok! 




Boken är full med HÄRLIGA spårk bilder. Värt att köpa boken bara för bildernas skull   Passar perfekt efter helgens tema!        

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards