Hundreda

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Emma Hammar - 17 september 2011 13:18

En annan ras som jag gillar och vill ha någon gång. Jag har ju Zelda som är 50% Engelsk mastiff. Härliga hundar dock lite tröga men härliga!


Av Emma Hammar - 17 september 2011 13:11

Då jag inte har bättre för mig så hänger jag på YouTube. Letar efter bra vallnings filmer. Det mesta som är bra att se på är Border Collie. Hinnar tyvärr inte så mycket med Aussien då många lägger ut skräp filmer. Finns garanterat bra filmer har dock inte hittat dem bara! 


Hittade en liten trevlig raspresentation av Aussien. Den är väldigt light och vaäldigt amerikansk men lite trevlig  


 

Av Emma Hammar - 17 september 2011 12:52

Jag köpte denna tröja förra veckan då jag vill hålla mig riktigt varm! Dyr kan man säga att den är. Om jag inte håller mig varm nu blir jag riktigt sur! Men det var riktigt trevlig service i butiken i Åkersberga! Köpt på MK Jakt och Fritid.


 

Av Emma Hammar - 17 september 2011 12:39

Jag är ju helt sänkt men Arrac håller på att göra mig galen. Idag har han inget tålamod med att jag är sjuk. Så husse och jag gick ut på vägen utanför huset och gjorde några budföringar. Det innebär att vi sjuka männsikor står rakt upp och ner och hunden springer mellan oss. Sen ett litet kort uppletande av föremål. Så nu får han nöja sig idag. 


Jag kunde inte motstå att gå ut en liten stund eftersom vädret är ju helt underbart idag. Jag tog på mig mig dunder tjocka, nya ull tröja så att jag inte ska bli nerkyld. Men änså så jag kan få lite frisk luft. Jag tror att man blir friskare av frik luft! Men ingen fyskik aktivering eller nedkylning är bra...


Om man inte vill gå ut när man är sjuk så är det perfekt att köra uppletande inomhus så hunden har något att göra! 


Nu ska jag fortsätta bygga på minna liggsår i soffan   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards