Hundreda

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Emma Hammar - 26 september 2011 11:20

Två aussietikar söker nytt hem!


Den ena är ca 7mån och den andra ca 1år. Det är två trevliga hundar som är vana vid både katter, små och stora barn. De bor på landet är är miljötränade i stadsmiljö. Den ena är svart trefärgar och den andra en blue merle. Uppfödare är kennel Easy.


De kan placeras i två olka hem eller i samma. De bhöver ett nytt hem ganska omgående!


Är du intresserad så ring mig på 076-31 88 475

Av Emma Hammar - 26 september 2011 10:19

Vaknades nyss... har sovit dåligt men i 10h... Mår fortfarande inte alls bra men måste gå till jobbet och köra buss idag. Har drömt mardrömmar om bussar inatt    Känns ju lovande! Är hemma närmare 22:30 ikväll så det kommer bli en lång dag framförallt när man är trött...


Det ironiska på tjänsten jag har så på slutet när man är som tröttast så kör jag förbi hemma 2 gånger! Gissa om man kommer vara sugen på att ställa bussen och gå in och lägga sig i min kära soffa (som jag förövrigt nästan har fått liggsår av  ) Bussen på den linjen jag kör brukar också vara tom på folk båda vändorna.... Känns ju väldigt nödvändigt att köra  


Hudnarna har det bra eftersom jag och husse går om varandra. Han åkte vid fem i morse och kommer hem 4h mitt på dagen och då har jag åkt till jobbet och sen drar husse till jobbet igen 4h och då är hundarna själva första gången på dagen och så kommer husse hem. Han ger dem mat och går ut med dem och sen går husse och lägger sig med hundarna och några timmar senare kommer jag hem....!  Då vill hundarna inte sova länge då vill de sitta med mig när jag tittar på tv innan jag somnar   Roligare än så är det inte på mina arbetsdagar! Eller ju när jag är frisk igen och Arrac är tratt lös så hinner jag göra mycket med hundarna innan jag börjar jobba eftersom jag börjar så sent.


Vi längtar tills vi kan valla igen!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards