Hundreda

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Emma Hammar - 27 september 2011 22:30

För er som undrar hur Arrac mår så är han samma busiga lilla lort som han alltid har varit. Han har lärt sig massa nya saker man kan göra med tratten och tycker att livet är rätt skojigt. Han försöker nu göra en ny lisa med BUS man kan göra i dagens tillstånd!


Så det går bara bra! I morgon är det en vecka och på lördag får jag ta bort stygnen. Ringde och pratade med veterinären idag och jag fick ta bort dem själv om jag ville. Hehe jag som förut ville bli veterinär får smaka på att ta bort stygnen i alla fall  


Sen ska jag vänta ett par dagar innan hårt arbete igen för att se att såret inte går upp. Men han får mer frihet igen då de är borta   

...

Av Emma Hammar - 27 september 2011 22:07

... Har jobbat idag... kul.... eller inte!


I morgon ska jag ut och träna med Arrac! Nej det ska jag inte.... han var ju visst kastrerad och har massa stygn.... morrrr.... De ska bort i helgen...


Vad ska jag då hitta på?

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards