Hundreda

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Emma Hammar - 8 oktober 2011 19:28

Var fjärde lördag har jobbet norpat för mig! Hade passning hela dagen vilket innebär att jag sitter och bara är tillgänglig! Fick endast skjussa ner några kollergor till busstationen och det var allt jag fick göra på 8h...


Nu sitter jag och skriver kurs kompendium till "prova på nos kursen" för det är sök i morgon! De kommer att få testa på vindmarkering med figgar då!


Nästa vecka börjar också min grundkurs i sök! Den går över 2 helger och ska bli jättekul att hålla! Jag har också barn med hund kursen i morgon. Kommer att ta med mig båda Zelda och Arrac då husse jobbar extra i morgon och det är ju roligare att titta på när jag har kurs än att vara själv i morgon. Dessutom ska Zelda få jobba lite hundmöten med en lagotto som har börjat tycka det är jobbigt vid hundmöten.


Zeldas tass är fortfarande inte bra men den läker. Hon får ha på sig en sko i morgon och hon kommer bli glad av att få hjälp mig då hon inte får gå promenader just nu.


En bild från i somras då Zelda avundsjukt tittar på när jag och Arrac tar ett spår. Hon står kvar med husse. Zelda är för övrigt en riktigt bar spårhund!  

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards