Hundreda

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Emma Hammar - 11 oktober 2011 22:04

Känner att mitt bloggande har varit lite dåligt på sista tiden. Jag har så extremt mycket att göra och jag sitter inte vid datorn lika mycket som jag brukar. Det tar lite längre tid att hinna svara på mail och annat som man måste hinna med. Hemsidan har fortfarande pyssel kvar...


Idag han jag inte ens gå promenad med hundarna! Får så dåligt samvete...


I morgon kommer Camilla på fm och kommer vara här i stort sett hela dagen. Vi ska promenera med hundarna och sedan ska vi jobba lite och träna hundarna såklart! Mer uppdatering kommer då   


Annars så strömmar det in anmälningar till vinterns nya kurser, Anders föreläsning och mycket privatträningar! Har nog aldrig haft så många privatträningar i samma period   Superkul!!! Jag har också lite teckningar att göra klart. Har nu 4 beställningar som ligger och väntar!


Jobba, jobba, jobba blir man glad av   I alla fall av jobba som hundtränare och konstnär!!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards