Hundreda

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Emma Hammar - 14 oktober 2011 22:34

Växlar mellan att arbeta vid datorn och ha lite fredagsmys med Robert och hundarna. Startar en grundkurs i sök i morgon. Ska bli jättekul och spännande. Har suttit och skrivit kurskompendium som de kan få ta med sig hem.


Det är verkligen blandat med ekipage i morgon. Nu har jag valt att ta en liten grupp för att känna på hur lång tid alla övningar tar. Jag har 3 st i reserv som gärna ville gå kursen. De får gå nästa gång   Så det är allt från att de vill hitta en kul aktivering med sig hund till ekipage som siktar på tävling samt en som redan har tävlat! Superkul!


Fredagsmyset kan se ut så här

Arrac ligger på min mage och vi tittar på idol! snart är det dags och se vem som åkte ut. Tycker nibvån på idol ikväll var rätt lam. Några var duktiga med de flesta var rätt dåliga ikväll tycker jag.


I morgon blir det mycket sök för övrigt då Arrac ska få träna sök efter kursen. Men innan han får göra det hade jag tänkt mig miljöträning i Åkersberga!


SEE YA! 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards