Hundreda

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Emma Hammar - 25 oktober 2011 15:29

Nu blev det en enkel och ny banner på bloggen så ser det lite bättre ut. Men vad tycks? Visst hade jag velat ha en bild med mer skärpa men det har jag inte om det ska vara en närbild. Kul att ha en vallbanner till vallhunden   

Av Emma Hammar - 25 oktober 2011 15:02

Gav mig en spark i baken och gjick ut en lång sväng. Att ligga på soffan och vara deprimerad för att man mår dåligt och inte jobbar gör mig inte ett dugg friskare. Bästa medicinen är att TA DET LUGNT men det kan innebära att göra avkopplande saker som en skogspromenad. Helt kravlöst bara gå i min takt och rensa ur huvudet från alla krav man har i livet.


Det var jätteskönt att röra på sig och jag mår lite bättre. Nu är det soffan som väntar med lite tv tittade och bokläsning. Jag har ju på senaste tiden beställt MÅNGA böcker och inte läst igenom hälften ens. Men jag gillar att ha det så för när jag har läst ut en bok så kan jag stå vid bokhyllan som det vore en godis affär och bara välja bland alla läckerheter! Det är ett trevligt nöje att ha flera olästa böcker så jag köper in böcker vart eftersom jag vill ha dem och att det passar plånboken!


En bild från helgen. Tog inte upp kameran idag. Vi mötte också på två Älgar i skogen idag. Men intesamtidigt utan en åt gången. Tur att Arrac är lydig och kommer på inkallning! Den första älgen såg jag inte, jag hörde hur den frustade som en häst och sprang iväg. Arrac ville ju jaga men lydiga hunden kom till mig! Det är så det ska vara!  

Av Emma Hammar - 25 oktober 2011 10:32

Ja vi tränade lite grann igår med klossen. Problemet är att man blir så seg när magen strular så man orkar nästan ingenting men blir helt matt.


Arrac är taggad och vet precis vad han ska göra och han är snabb som tusan! Hon går för djupt så han hmnar bakom mig...   Bättre det än farmför visserligen. Jag har funderat lite på plattformsträning... Det vore något för Arrac för då kan han inte gå in för djupt  


Det finns med i Canistidningen som kom i somras nu vet jag inte vilket nummer för den vill tydligen inte bli hittad... Kan skriva om det när jag hittar den. Men jag msåte ju göra en plattform först   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards