Hundreda

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Emma Hammar - 26 oktober 2011 18:16

Jag har inte bloggat om att vi har varit och vallat för Frida Binette. Så det gör jag nu istället   Det var väldigt givande och jag fick en större förståelse för vad det är jag gör och varför jag ska göra vissa bitar. Vi fortsatte på den grund vi börjat med hos Ewa men vi hittade ett sätt som passade mig och Arrc bättre. Jag är hel nöjd då jag tycker att det har blivit för mycket konflikter i hagen mellan mig och Arrac vilket bara tär på oss. Men idag kändes det som vi fick vertyg att ta oss framåt.


Arrac väntar på sin tur  


 

Ellan och Bim är våra vallningskompisar  


Mycket spring i benen var det på herrn... Jag hade behövt ha träningskläder för svettigt jobb...


 

Men se där ja! Nu ser det mycket bättre ut! Vi fick honom i balans med fåren flera gånger idag  


 

Flankerar stort och vitt!


 

Det där ser ju också bra ut! När vi får Arrac i rätt sinnesstämmning så är han riktigt bra och trevlig! Inser här att Arrac skulle vara snygg med en aussiestump  


 

Mot slutet jobbade vi mycket på stoppen. Han måste kunna ligga bland fåren och vi hittade hur vi skulle nå honom i sitt vallande. Men det är MYCKET jobb kvar! Detta var bara början     

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards