Hundreda

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Emma Hammar - 30 oktober 2011 19:41

Som ni märkt så har jag inte varit närvarande! Mycket svårt med mottagningen ute på landet utanför Enköping....    Utbildningen är toppen och det har varit mycket lärorikt. Jag har MASSOR att berätta men jag är faktiskt LITE trött nu  


Här får ni en snabb blick 


Lördag morgon, alltså dag 2


Här är från idag någon timme innan vi slutar... visst ser vi pigga ut?!? Ha vi är klubbade sälar hela högen!


Zelda har varit en ängel hela helgen och det var skönt för oss att göra något ensamma igen på LÄNGE! Hon har blivit masserad och fått lite fysträning under helgen. Här på bilden laddar hon inför sitt första fysträningspass vi hade på lördagen.



Nu på jakt efter projekthundar... eller ja... fick så många träffar direkt på Facebook så jag måste välja och sortera ut. Alla kommer inte att få vara projekthund tyvärr.


Nu ska jag och hela min lilla flock gå ut på en liten promenad. Robert och Arrac bokstavligen attackerade oss vid dörren. De hade tydligen saknat oss! De fungerar inte utan mig och Zelda    Arrac var helt tokig och Zelda satt kvar i bilen medan jag bar mina väskor. Efter att han tok hälsat på mig upptäckte han att Zelda inte var med så han öppnade dörren och sprang in i bilen då framdörren var öppen och hoppade bak till Zelda... tyvärr har jag lstgaller så han sprang ut igen och ställde sig vid bakluckan och hade mycket bråttom att få ut Zelda därifrån!  


Mina änglar är samlade igen, alla tre!   



Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards