Hundreda

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Emma Hammar - 3 januari 2012 22:41

Ursch den där reklamen hoppade upp igen! Har nu betalat 3 månader till så slipper jag se den på ett tag! Ni har nog märkt att utseende är viktigt för migdå jag är en estet men fan inegn reklam som jag inte har valt att lägga upp   


Nu - BORTA!   

Av Emma Hammar - 3 januari 2012 22:34

Ja då har man haft en fullspäckad dag på jobbet och så kommer man hem och sätter sig vid datorn och frotsätter att jobba. Har nu lyckas planera in ytterliggare en kurs, hehe   Det blir mycket kurser i år!


I morse tro det eller ej så jag gick en promenad med Arrac på 40 min direkt efter att ha klivit upp ur sängen!!! Det liksom händer aldrig. Jag var mer eller mindre en Zombie (fråga Arrac) men jag vaknade. Så undra om detta är en rutin jag borde börja med? Kankse ska ta en sak i taget, har ju hela min kalender som ska prioriteras om. Men jag brukar gå upp på morgonen... ev släppa ut hundarna på baksidan, äta frukorst och ge alla djuren mat och sen efter typ 2h timmar går jag ut med hundarna. Jag är lärt mina hundar att vara "morgontrötta med mig" hehe.


Nu är jag trött men hungrig igen men jag måste ut och rsat hundarna igen (husse har redan gjort det) men ingen ville skita.... det märks på stanken! Så bäst att gå ut i stormen, sedan fika och se på The mentalist och sen sova!


Så här såg det ut i närheten av hemma för exakt ett år sedan! Syns inte men vi står på snön som är ca 60cm djup! 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards