Hundreda

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Emma Hammar - 4 januari 2012 15:38

Miljöträning blev det iallafall men några hundar syntes inte till.... Klena hundägare som inte ville ut i detta väder! Jag så en på långt avstånd som Arrac ine ens såg    När jag och Sanna skulle in i simhallen och Arrac var i bilen så gick jag förbi två hundar... mupp   Kunde de inte kommit lite tidigare    Så är det när man inte har arrangerade hundmöten. Men men han fick sitta och vädra och ta in molelyker från omgivningen och bara det är lite jobbigt för Arrac i dagsläget. Nu vet jag att det går mycket hundar i centrum så han fick ta in deras dofter istället...


Rimbo är öde... Det kom och gick massor med folk men inte en kotte fastande på bild. Kankse är de häxor eller vampyrer eller något som inte kan fastna på bild *spooky*



Han är inte helt bekväm och det ser man på honom men han var hyffsat lugn. Så en början kan ju vara att hitta det ultimata lugnet i miljöer utan hundar... liksom lite lättare hundträning då för lilla Arrac.


Nu till Arninge där han får en till chans till miljöträning!    

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards