Hundreda

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Emma Hammar - 27 januari 2012 00:04

Idag har det hänt massor!


- Åka bilen till stan

- Gå till mormor

- Lämna Arrac hos mormor. Jag har inte lämnat bort honom så tidiagre och han tycker att det är tungt att vara utan mig vilket vi har tränat sen han var valp. Han grinade lite när jag gick och sen hade det varit bra och mormor hade trevligt sällskap! Jag shopade och åt lunch med mamma.

- Fikade hos mormor

- Miljöträning ute 40 min innan vi åkte iväg

- Trasslade in oss i gamla stan för att hämta Mia

- Åka till kursen

- Hundmöte med Dude Terv hane 7 mån och sedan ett annat hundmöte på det!


Jag kan sammanfatta dagen så att jag är så SJUKT NÖJD! Arrac har varit kanon idag! Mötet med Dude var kul att se men jag ska berätta mer om det i morgon tänkte jag.


Jag bjuder på bilder så länge!


Fika hos mormor   



Arrac spanar ut över Kungsholmen  Min söta lilla plutt!  

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards