Hundreda

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Emma Hammar - 1 februari 2012 22:50

Blev ytterliggare ett spår i Arninge idag!


- ca 900m

- 30 min liggtid

- 4 pinnar och en leksak

- Ca -15 grader

- Underlag, is, packad snö och asfalt


Jag la spåret runt i området och slutet av spåret gick över hela K-ruta parkeringen, längs väggen och förbi deras lilla entre där man hämtar varor. Sneddade bort lite från stora entren då det var mycket folk som gick in och ut då det är öppet till buktiken.När vi i spåret kom till lilla entren så öppnades dörrarna för att vi gick så nära... Arrac sken upp coh skulle gå in han   Tokiga unge! Ok sa han och fortsatte med spåret! Det var iskallt med roligt att spåra! Attityden på Arrac var emort mycket bättre än förra gången och han hade ett härligt drag i linan! Nerför trappan var lite svårt att hålla emot då det var så halt. 


Riktigt kul! Min duktiga lilla Svarta hund!



En liten filmsnutt från spårstarten som gick ner för en lång trappa som var snor hal!


 

Av Emma Hammar - 1 februari 2012 14:36

Nu har den kommit i min brevlåda    Synd att jag inte har någon tid att läsa...


 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards