Hundreda

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Emma Hammar - 6 februari 2012 21:35

Glömde ju att skriva veckans planering! Fy skäms på mig!


Mån: Korta promenader och plattformsträning

Tis: Plattformsträning och filten - hoppas på att husse vill gå en långpromenad!

Ons: Miljö-/hundmötesträning i Rimbo, promenad, Ev miljöträning i Arninge

Tor: Miljö-/hundmötesträning i Täbykyrkby, träningsgrupp på kvällen

Fre: Promenad och olika koncentrationsövningar

Lör: Håller lite på lördagen då jag inte har bestämt mig vad vi vill hitta på

Sön: Långpromenad utanför Norrtälje med vänner och folk vi inte känner, alltså många andra hundar!


Så det händer lite denna vecka i alla fall.

Av Emma Hammar - 6 februari 2012 11:12

Nu ska jag dra till jobbet och hundarna har en lyx vecka du husse kommer hem strax efter 9 på morgon och har jobbat klart för dagen så hundarna behöver inte vara själva under denna vecka, om han inte åker och handlar förtås.


Han med ett litet pass med plattformen i morse. Min aldeles egengjorda och nya! Arrac har inte testat plattform annat än på kursen för två veckor sedan. Han är snabblärd! Han vill så klart visa upp sinna "skills"  


Nu på morgonen kom vi så här långt!


Jag tog igår en bild för att visa mina två plattformar jag har gjort och vips så var Arrac där och skulle visa HUR man gör! Problemet var ju att limmet inte var torrt så det klämdes ut lite på golvet när han satte sig på plattformen...


Söta Arrac    

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards