Hundreda

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Emma Hammar - 13 februari 2012 10:30

Vi är redan i vecka 7! Det lät fel  


Jag menar att tiden springer iväg och vad ska man säga, tiden går fort när man har roligt. Då ska vi se om det blir en hundvecka denna vecka också eller ej?


Måndag: Promenad och lite lätt träning, får se vad jag är sugen på.

Tidsdag: Alla hjärtansdag   Promenad och filtträning

Onsdag: Miljöträning i Rimbo innan jag simmar. Jag har en valpkurs och avslappningskurs. Mellan har jag 1,5h som jag ska käka på och träna Arrac 1h tänkte jag. Lite lydnadsträning kanske på parkeringen? Spår efter kursen igen?

Torsdag: Miljöträning i Täby Kyrkby och ev i Norrtälje på kvällen innan eller efter Hundredas hundpromenad, hoppas det kommer folk bara   

Fredag: Ta det lite lungt, jag kör ju buss och sen fredagsmys på kvällen

Lördag: Miljöträning i Norrtälje då vi hänger med på Fluffmonsters promenad igen, denna gång i Norrtälje stad.

Söndag: Hmm vad ska vi hitta på här? Lite lydnadsträning vore trevligt. JUSTE! Det är ju ridhustävling i lydnad hemma i ridhuset 300m från mig! Klart jag ska gå och titta! Träna hundmöten med Arrac på hemmaplan kanske? Vi får ju ALDRIG hundmöten annars!


Så ser det ut denna vecka. Det blev rätt så hundigt i alla fall!


Arrac kör uppletande med en rosa bajspåse (utan bajs ska jag tillägga!!!!) på dagens morgonrunda. Vi var ute 1h och 10min. Det tar sig för den morgontrötta matten    

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards