Hundreda

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Emma Hammar - 15 februari 2012 14:14

Nu har jag gjort iordning alla kompendierna till valpkursen som börjar kl.16:30 vid DjurMagazinet i Arninge.


 

Av Emma Hammar - 15 februari 2012 11:37

Jag har skrivit att jag ska miljöträna Arrac idag innan simmningen. Nu är det så att jag är fruktansvärt trött. Ja jag vet jag är alltid trött men jag tror att det är ryggsmärtorna som gör mig extra trött. Jag är liksom adrig utvilad på morgonen det känns som jag satte på paus på kvällen och fortsätter där jag slutade på kvällen när jag kliver upp på morgonen. Ja det blev väl ingen klokare på?


Så med andra ord tänker jag inte träna hundmöten då jag har noll fokus och att min känsla jag strålar ut är mindre bra...


Istället simmar jag bara, kommer hem och fixar klart inför kurserna ikväll, har två stycken. Melllan kurserna ska jag hinna käka och träna Arrac. Jag har 1,5h på mig så om ingen skiter sig så borde det ju gå bra. Jag hade tänkt mig att träna lydnad. Har inte gjort en träningsplan än det får jag göra efter simmningen. Men det som jag har i huvudet nu är


- Filtträning

- Plattform

- Fritt Följ

- Apportering


Jag vill ha ett spår också med då måste jag ju lura någon att lägga ett till mig :/ Hmmm vem känner sig manad?

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards