Hundreda

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Emma Hammar - 2 mars 2012 22:32

Nu är Arrac halt också! Han har gjort illa en trampdyna på höger baktass...Jäte bra för ryggen! Nu kommer han snedbelasta sig och få ännu ondare   Känns inte alls bra! Så Aloevera salva och en ren sprumpa på med lite omlidning av silvertejp ska väl göra susen så den läker?! 


Jag som var sugen på en långpromenad... vilken hund ska jag välja i morgon? Ont eller ondare? Arrac som har ont och Zelda med sin artros... kul med hund va?


Jag in´t BITTER!!!!!!


God natt



Av Emma Hammar - 2 mars 2012 11:16

Blev lite träningssugen så det blev ett 40 pass ute i solen! Lite lydnad och dirigeringsträning!


Ska träna dirrigering med raka skick inför sök, uppletande och elit lydnad. Bra grundkunskaper! Arrac vindar och är fokuserad på leksaken. MEN det finns en bakom oss också! Jag tänker skicka honom på den, inte den här som han tittar på! Hihi   


 

Ja med se där! Duktig hund!

Av Emma Hammar - 2 mars 2012 08:55

Det är så fint väder idag! Våren är verkligen påväg till oss nu! Idag är det jobb som vanligt och i helgen ska jag ta det lungt på lördagen och så är det kurs på söndagen. Då är det kurs för min och Arracs del, sista dagen på lydnadskuren   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards