Hundreda

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Emma Hammar - 4 mars 2012 22:13

Camillas Jack fick ett träningpass idag då vi var på kalas då mina vän och kollega Camilla fyller många år mer än mig    Men lugn bara hon är inte gammal riktigt än   Vi tränade lite apportering och ligg kvar med hmm LITE störningar!


- Vuxna människor som kommer in och tittar

- Barn som springer runt som söta monster

- Två andra hundar som bara vill ha godis

- Varav en är en LÖPTIK


Ja det är bra att kvalitetssäkra våra moment, det var lite jobbigt för alla dessa levande ting jag nämnt stod liksom inte stilla, de flesta hoppade över och nästan klev på Jack   Dukitga killen! 


 



Av Emma Hammar - 4 mars 2012 22:10

Ja inte det ni tänkte på va? Det blev en snabbis med miljöträning av hundarna som var nödiga när vi skulle in på Stinsen och handla lite. Arrac ville inte posera idag    Som sagt är han fortfarande trebent och hoppar som bara den. Vi skulle ju ha varit på lydnadskurs idag men jag kan inte gå med en skadad hund! Bara jättedumt! Känns urtrist men vad ska man göra?


 

Av Emma Hammar - 4 mars 2012 12:02

Skulle haft med mig en riktig kamera så jag kunde återge hur vackert det var. Iphone gjorde dock sitt bästa  


Av Emma Hammar - 4 mars 2012 11:46

Vi hann få i oss lite sol igår iallafall. Vi gick ut på tomten en stund och började förbereda för lite vårstädning  


Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards