Hundreda

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Emma Hammar - 9 mars 2012 16:36

Dessa leksaker vann tjejerna som var så duktiga i korvutmaningen. För er som missade det så skulle de lära hundarna att apporera korv   Nu smids planerna för nya utmaningar så har äen du chans att vinna fina och bra kampleksaker som många hundar uppskattar!


Av Emma Hammar - 9 mars 2012 15:34

Zelda ligger och sover och snarkar ljudligt i denna ställning  


Av Emma Hammar - 9 mars 2012 15:33

Jag är sjuk och hemma, finns inte så mycket annat att göra än att ligga i soffan med datorn eller titta på film. Han fånga en bild på Arrac i farten när han inviger den nya mattan jag köpte igår  


Av Emma Hammar - 9 mars 2012 09:35

Igår kom det nya täcket i brevlådan (igen). Det förra var på tok för stort runt bogen, det såg bara dumt ut. Ändå var det täcker utprovat på en annan aussie som är halvbror till Arrac de väger lika mycket och är lika långa över ryggen men ändå så är Arrac så himla tanig och smal!


Jag är supernöjd! Det är ett shoftshell täcke som är utmärkt att ha innan, efter och ev under träning. Den täcker verkligen de stora muskelgrupperna så det är riktigt bra!


Fina Arrac!


 

Från sidan på båda sidor!


Tack Maja för det fina täcket! Jag är jättenöjd! Arrac är väl sådär lagom nöjd som inte tycker om täcken   Bara gilla läget! Haha   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards