Hundreda

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Emma Hammar - 14 mars 2012 09:32

Åh idag tänker jag vara sådär spontan och träna det som kommer för mig    Ska träffa Ellan och hennes hundar på Vallentuna BK. Jag hoppas på att få "titta på andra hundar" lite bearbetning för herrn. Men även att kunna jobba med hundar i närheten. Jag vill att han ska få ett spår också för det behöver han!


Jag ska ocskå ha ett kort litet pass med honom på koncentrationskursen ikväll och visa lite övningar. Haha han som inte har koncentrerat sig på länge mohahahaha! Får de hur det går. Men han brukar kunna skärpa till sig då han vet att folk tittar   


Tänkte ta med kameran ut så får vi se om det blir några snygga hundräningsbilder. Ellan ska köra agilty hade vi tänkt och jag kunde få köra lite med hennes hund. Arrac ska ju verkligen inte köra det nu!


Det ska bli kul när bloggplatsen får en app så man kan blogga från mobilen då jag inte kommer till datorn förren sent ikväll...

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards