Hundreda

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Emma Hammar - 10 april 2012 09:00

Har tecknat lite under påsk också, det går väldigt långsamt eftersom jag bara kan sitta i den ställningen i kort stunder. Hon som beställde den hade önskat den till jul. Men jag har fått sjukskriva mig från tecknandet ett bra tag men nu måste jag få den klar, det är ju så lite kvar (men ändå flera timmars jobb...)


 

Av Emma Hammar - 10 april 2012 08:53

Haft ledigt över påsk! Så himla välbehövligt! Har passat på att träffa släkt och vänner och bjudit dem hem till mig. Jag behöver få vara hemma lite jag som far och flänger land och rike runt jämt och ständigt...


Tränat Arrac har jag ju gjort massor. Igår fick han vila och även idag. Det är dags att köra buss idag igen, var en vecka sist. Min rygg har under påsk blivit mycket sämre och att sitta i en buss... ja vi får se hur det går, sitta är det som är allra värst!


Sitter också och planerar lite kurser och utbildningar jag ska gå med Arrac såg nu en till som jag var sugen på och som jag tror att jag kan gå utan att ta ledigt eller lägga om något... Kanske ska passa på då?




Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards