Hundreda

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Emma Hammar - 11 april 2012 13:23

Det är så bra då alla utom husse måste ha rehab... Det är tufft för mig iaf. Jag har troligen fått ryggskott nu också.... Zelda har sin artros och har 6kg övervikt och vi fortsätter med Arracs rehab. Det är väl Arrac som går mest åt rätt håll!


Med adra ord svårt för mig att göra allt på en gång. Sista månaden har jag prioriterad Arrac, men nu måste jag prioritera mig själv för annars kommer jag inte kunna gör något alls med någon av hundarna. Så husse måste faktiskt hjäla mig md Zelda om dettaska fungera.


Jag var inte säker men på grund av tidsbrist tog jag båda hundarna med mig ut som brukar resuktera att jag tar mig vatten över huvudet (med den här ryggen). Släppte Arrac lös och tvingade Zelda att gå i normal gåtakt, inget powerwalk utan normal takt då hon bara lunkar... Var ute i 45min och tog en avstickare ut i skogen för att hundarna och jag själv ska träna på höga benlyft som är bra för ryggar, muskelbygge och fettföbränning! Zelda ska bränna fett medan jag och Arrac måste bygga muskler!


 

Zelda fick Arracs koppel också så det bli lättare för henne att gå i skogen och så det inte blir mssa ryck i mig.


Men en gång är ingen gång! Det måste bli rutin om det ska bli något!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards