Hundreda

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Emma Hammar - 30 april 2012 10:41

Nu är det dags att redovisa resultatet med antal kilometer ni har motionerat med er hund!


För att läs aom utmaingen igen så klicka på länken här!


Resultatet skriver du som en kommentar i detta inlägg. Ja ni har idag på er också! I morgon är det slut och så får ni vänta på räkningen av resultat. Ja för jag hoppas att dte är så många som deltar att jag måste räkna   

Av Emma Hammar - 30 april 2012 10:25

Det är inte likt mig att inte sitta vid datorn men jag har ärligt talat inte tid! Jag jobbar så mycket nu så jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Mina kunder är lite bortskämda    som burkar få svar nästan på en gång men nu får de tyvärr vänta i flera dagar innan jag hinner svara. Jag har den servicen på mina kurser att man får höra av sig med frågor och funderingar och jag svarar alltid på dem men just nu int elika snabbt som jag brukar....


Jag jobbar med hundreda innan jag ska köra buss och efter... Så det är långa arbetsdagar för mig nu, jag hinner knappt sova. Träna min egna hundar då? Det är dåligt med det också! Jag måste boka tid hos mig själv för att hinna det! Men har jag två minuter över så tränar jag lite inomhus uppletande, apportering och den där fotpositionen som Arrac bara vill vara för långt fram i...


Bara för att jag jobbar som en tok innebär det inte att jag inte har trevligt! Jag har jättekul på mitt jobb och jag älskar det! I helgen har jag haft spårgruppen, hjälpt till så att Frasse fick komma till sitt nya hem och haft antijaktkurs! Så himla härlig helg! På lördagen kom mina föräldrar på middag också och det pratades massor med hund då de ska få hem sin nya valp om 5 veckor, det blir en helt ny ras för oss alla då det blir en Finsk Lapphund. Igår fick jag

meddelande om när jag höll kurs att mamma och pappa bjuder på gillat hemma hos dem. Så mysigt!


När jag kom hem klockan 22 så krachade jag i sängen och sov tills klockan ringde vid 8. Gud va skönt att sova men jag hade nog behövt sova en hel vecka i sträck  


Lite bilder från spårgruppen. Jag hittar inte Bowie, hn var med också.... Måste leta bland bilderna...


Roy markerar sitt första föremål


Roy är så spårnoga!


Rossi är en väldigt duktig spårhund ed fin och låg nos!


   

Stora Tjeckoslovakiska Varghunden Dewil spårar och har avancerat sen förra gången!


Fick till och med en lätt solbränna i ansiktet i helgen  Nu väntar busskörning!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards