Hundreda

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Emma Hammar - 1 maj 2012 13:58

Tog en liten paus på 15 min från den eländiga deklarationen och körjournaler... Man kan ju bli knäpp för mindre!Så en välbehövd paus tog jag och gick ut och byggde upp mitt hinder som har stått i Gillinge sedan augusti förra året. Måste köpa en ny för jag VILL ha en hemma också!


Så jag har tränat Arrac i hopp-apport som kommer i klass III och Elit. Vi tränade mest på metall hopp-apport som kommer i eliten. Gud vad jag blev tävlingssugen! Kan man hoppa över klass 1? Roligare med de högre klasserna! Men men det dröjer innan denna lilla fjant kan vara på en tävlingsplan med andra hundar.... Så länge är det väl trevligt om jag får tillbaka lydnadssuget och tränar honom hemma så att han kan "allt" när han väl kan vistas kring andra hundar så är det bara ut och täva!


Träningen i vårsolen!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards