Hundreda

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Emma Hammar - 11 juni 2012 14:17

Arrac mår bättre och det går åt rätt håll. Han går ju på penecillin och smärtstillande. Han har börjat äta och dricka igen normalt. Han får fortfarande inte röra på sig så mycket och höger framben är fortfarande svullet. Men det har minskat lite så det går också åt rätt håll. Han har börjat komma med leksaker och tycker att livet är allmänt tråkigt så han visar att han vill ha det lite som vanligt. Det är skönt att se! Han sover VÄLDIGT mycket... Han är en starkt hund fysiskt. Dock är inte det psykiska lika starkt.


Han visar mer osäkerhet inne när han hör något ute. Han bli väldigt otrygg då och tratten gör att han inte kan kontrolleras och ökar osäkerheten.


Vi kommer att ha en hel del att träna på när han får komma ut igen. Men vi kommer ju inte våga gå ut.... Så hur ska detta sluta? Så länge fortsätter vi att samla nya krafter och ta oss tillbaka till varadgen!


Själv mår jag jättedåligt. Har fortfarande ont, min mage har totalt kraschat! Jag har ibte sovit ordentligt sen händelsen och drömmer mardrömmar och vaknar alldeles svettig. Jag har en fruktansvärd huvudvärk och ligger faktiskt sjukskriven från jobbet... Det går inte att köra buss när man springer på toa stup i kvarten och jag är så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna... Jag måste samla krafter för jag har inte råd att vara hemma, jag måste komma tillbaka till jobbet snart!


 

Arrac ligger och tar igen sig under tappan....

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards