Hundreda

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Emma Hammar - 12 juni 2012 13:27

Vill också tacka ALLA underbara människor där ute som visat sitt stöd med tankar, tips och fina ord! Många av er känner jag inte men det känns skönt att få höra att ni finns där! Tack alla vänner som ringer och pratar med mig och orkar lyssna på mig timme ut och timme in... Ni är fantastiska!!!    Jag har inte hunnit ringa upp alla som har hört av sig men era meddelanden har kommit fram!


En god vän pratade länge med mig igår och det kommer nog bli ändringar i min höstkalender om jag ska klara av att jobba med min lilla Arrac... Jag behöver er ALLA för att ta mig och Arrac igenom detta... det kommer ta tid! Nu spelar det ingen roll att jag är hundtränare för jag kan inte stötta mig själv! Jag har verktygen men jag måste ha det moraliska stödet och knuffar i rätt riktng  


Kram till er ALLA!    

Av Emma Hammar - 12 juni 2012 12:55

Idag sov jag till tolv på dagen... Robert väckte mig annars hade jag nog sovit i flera timmar till. Arrac är lite piggare idag men han ligger fortfarande mycket stilla. Bokade tid för återbesök hos samma veterinär för att se att Arracs fyskiska tillstånd blir bättre.


Jag har en bra mentor i min hundträning som jag har pratat med hur vi ska lägga upp träningen för Arracs del och bearbeta hundmöten igen. Jag kommer behöva detta lika mycket för min skull också! Jag får INTE blir rädd eller osäker vid hundmöten! Jag känner ingen rädsla just i skrivande stund för hundar annat en denna specifika hund.


Jag själv mår riktigt dåligt av allt! Jag sover inte alls bra, jag drömmer mardrömmar, vaknar upp och är alldeles svettig! Jag äter inte alls bra, dricker gör jag knappt alls. Mina fysiska skador läker... Har haft fruktansvärd huvudvärk i flera dagar, jag kan inte fokusera på något över huvudtaget. Jag har pratat med min chef idag så imorgon ska jag få komma till företagshälsovården. Hoppas att de förstår! Jag är nog inte kapabel att köra buss på ett tag eller jobba överhuvudtaget för den delen... Jag kan bryta ihop och börja gråta när som helst! Jag är alltså helt knäckt över allt detta... Min sjukdom bryter ju också ut och jag får springa på toaletten när man minst anar det...


Han har redan beteende förändringar hemma och inne... Han är på sin vakt och känner sig väldigt osäker om han hör någonting ute. Mamma kom över igår kväll efter jobbet och det skall Arrac hade när det knackade på dörren var inte alls så trevligt och han kände sig verkligen utsatt! När han såg vem det var så ruskade han av sig obehaget med en REJÄL ruskning...


 

Så här ser lilla killen ut idag   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards