Hundreda

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Emma Hammar - 4 juli 2012 18:09

Visst sitter jag ock beklagar mig för allt jobb som jag har emellanåt. Men tur att jag har ett jobb som jag fullkomligt älskar!  Hade på eftermiddagen en privatträning i tävlingslydnad! Så himla kul!


Så idag har denna vacka Aussietik bland annat tränat på vittringsapporteringen. Hon jobbade på bra trots den stekande värmen! Nu bär det av till ännu mer lydnasträning då det är avslutning på tävlingsludnadskursen klass 1. Eftersom jag har varit sjuk så skulle egentligen denna kurs varit slut för ett tag sedan men vi avslutar idag i det härliga sommarvädret! 


   

Av Emma Hammar - 4 juli 2012 13:45

Nu när man jobbar igen så är allt bara stress! På fredag kör jag buss igen heldag så jag hoppas verkligen att jag orkar det   


Jag tränade med Arrac typ inatt, LOL! Jag la två korta teknikspår på asfalt där syftet är att markera vart enda fotsteg. Det är på G! Han är duktig och fick ligga platsliggning medan jag la spåren. Utom synhåll såklart! Han låg kvar så fint när jag var tillbaka.


Nej inte tid att blogga! Nu jobba! En privatträning kommer snart!



Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards