Hundreda

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Emma Hammar - 9 juli 2012 23:39

Kvällspromis innan vi gör natt. Det blev en liten sväng på 35min med lite tempo. Gissa om vi skulle behöva bärgare! Zelda är helt slut!!! Vi fick sänka tempot rejält på hemvägen. Han fick upp ett ordentligt flås! Arrac hängde med och såg mest gld ut Själv är jag svettig till tusen efter att ha agerat bärgare... Måste ta en dusch!




När jag går med hundarna så är struktur och rutiner på promenaden jätteviktigt! Jag kan inte ha stora hundar som går lite som de vill... Så vänster sida för båda med Arrac på insidan. Sen vet jag att det INTE ser ut så här när husse är ute och går... Det skvallrar hundarna om när jag inte har gått med dem på ett par dagar eftersom de då beter sig som illbattingar! Jag får en "gnutta" kramp i händerna när jag ska hålla på min struktur och vara koncekvent, tur att jag är envisare 


Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards