Hundreda

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Emma Hammar - 17 juli 2012 15:09

Nu har det gått 6 veckor sedan attacken och jag har fortfarande väldigt ont i min vänstra tumme. Läkaren sa att det säkert skulle ta minst 5-6 veckor innan sen har läkt då leden har blivit uttänjd. Men tummen är inte ett dugg bättre än :( glömde bort mig på jobbet när en koppling till bussen strulade och tog i... Men ångrade mig snabbt då tummen skrek av smärta... :'( så lite lätt handikappad är man, kopplingen fick jag lämna dom den var kunde inte göra något utan två hela händer.

För övrigt har lite ångest över allt som jag inte hinner göra. Jag hade planerat att juli skulle vara lugnt men det har det inte varit...

Finner ingen motivation till att träna hundarna heller... Gör lite små saker men inget känns kul. I helgen som va så var söklägret som jag och Arrac skulle ha gått. För övrigt så märker jag att Arrac har väldigt ont då ingen får klappa honom. Han säger inget utan går bara iväg och lägger sig i fred. Han vill inte sitta i soffan med oss längre och han har helt slutat sova i min säng. Annars syna det bara på rörelse mönster med väldigt stel gång. Han mår väldigt dåligt över att inte få vara lös och springa av sig.

Jag vill ha ork och motivation att träna hundarna! Orken har verkligen tagit helt slut de sista 6 veckorna.

Jag har ett bröllop att se fram emot men just nu orkar jag knappt glädjas åt det... Energiboost? Förslag på det någon???

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards