Hundreda

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Emma Hammar - 31 juli 2012 21:56

Idag på kvällen hängde vi med en kompis på en joggning tur, jag och Arrac avvek efter halva så vi joggade bara 3,5km och kompisen tog runda på 6,1km. Arrac fick ju trava lungt så vi prövar oss fram med hans rehab, han får inte springa explosivt.

Han fick efter sitt första avslappnande steching pass någonsin! Han hatar stretching och kämpar alltid emot men nu var han trött, avslappnad ich njöt genom hela strechingen. Höger fram och bak är forfarande stela efter hundbetten.

Nu är det middag lite sent och sen vila!

Av Emma Hammar - 31 juli 2012 11:47

Arrac och Nanook busar och hittade en pinne och en trasig boll att busa med. Nanook sitter och funderar på hur han ska få tag i bollen Arrac har!

Av Emma Hammar - 31 juli 2012 00:32

Jag tyckte det var kallt men flera andra i familjen badade och även då Arrac. Blev lite simträning men inte riktigt lika bra och länge som när vi tränar hemma. Här finns varken brygga eller båt! Så det blev något jag inte gillar... Kasta leksak... Men för att undvika rivstarter så kommenderade jag "ut" innan jag kastade så han gick ut tills han inte bottnade och kastade sen :) mycket bättre men inte optimalt!

En timmes promenad också med lite koppelträning, han har gått som en mongo sen vi kom hit! Skärpning nu!

Arrac tittar så hela flocken hänger med hem efter bad.

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards