Hundreda

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Emma Hammar - 19 augusti 2012 22:47

Åt middag hos föräldrarna och lämnade monsterna hemma. De har så svårt att ligga stilla och vänta ;)

Av Emma Hammar - 19 augusti 2012 18:05

Vi har dragit igång filtträningen ännu mer nu sista tiden för att den är så himla bra!    En bild från ett pass i förra veckan då jag har slängt ut massor av Arracs favorit leksaker! Det gäller att koncentrera sig, han vill inget hellre än att ta dem! Filtträningen går inte bara ut att ligg på filten, det gör inget om han sitter eller står på den men han får inte lämna den. Det största och svåraste med filten är att INTE ska ligga och "jobba" på den. Här ska han vara avslappnad! Jag använder den som pausplats i träningen.


I höst håller jag kurs i både avslappning (filtträning) och koncentration i norra Stockholm.


 

Av Emma Hammar - 19 augusti 2012 17:46

Blev en udda promenad idag längs en åker. Vi gick i det höga gräset bredvid och man fick minnsan lyfta på fötterna! Man blev lite trött efter 55min.   Arrac blev ju till och med trött eftersom han var tvungen att lyfta på tassarna! Det gick inte att gå passgång här inte!


Verkligen en jättehärligt timeout för min hjärna som har suttit inne hela dagen och bygger på min hemsida!


 

Han försvann i säden så han var tvungen att hoppa upp för att se vart vi var!


   

Ser rätt nöjd ut!



 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards