Hundreda

Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

Varg

Av Emma Hammar - 5 februari 2013 23:50

Rapporterade spåren idag till Länsstyrelsen och det var varg minst två men troligtvis det nya vargparet som håller till i Rosalgen. Spännande! Vi har inte haft vagen här förut. Det skulle ju ha varit ännu häftigare att få se dem men det är nog så häftigt med spåren också   


Nu på kvälsspromenaden var Arrac väldigt stressad omkring i närheten av spåren, han skällde och morrade massor och beteende sig inte alls som sig själv. Sanna och hennes hundar var med på promenaden och även dem reagerade och alal tre hundarna luktade i luften åt samma håll... Undrar om vargarna går omkring här fortfarande?   

 
 
Emma Pettersson

Emma Pettersson

6 februari 2013 09:25

Jag som precis tänkte gå in och kommentera det andra inlägget med att det ju inte vore omöjligt att det var varg, ni bor väl inte jätte långt till reviret? Dom kan ju gå en bit dom där! :)

http://norrtaljehundfys.se

Emma Hammar

6 februari 2013 10:36

Precis men det här paret om det är dem går och vandrar väldigt mycket så de kanske inte har bestämt revir än. Jag är inte så insatt så jag har inte koll på vilka individer som rör sig vart. Kanske vill de bo kvar här?

Arrac var helt störd hela promenaden igår så någonting var det. Han har aldrig betett sig så tidigare...

 
camilla

camilla

6 februari 2013 11:18

Kram på er

http://www.harligahundliv.se

 
Elin

Elin

6 februari 2013 12:44

Spännande!

http://Www.fluffmonster.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hammar - 26 maj 2013 22:57

Nu vill vi starta om med en ny blogg och med ny motivation för träning och livet med hund! Den här kommer ligga kvar vill inte radera alla minnen, framförallt inte eftersom Zelda finns med här      NYA BLOGGEN ...

Av Emma Hammar - 25 maj 2013 23:28

En spännande dag och kollat på ett par hundars MT. Kul och spännande! Det är första gången jag ser det nya. Jag såg en Rottistjej och en Aussiekille båda snart fyra år. Bilden är på Disco som inte var ett dugg rädd för dumpen! Precis som han träf...

Av Emma Hammar - 24 maj 2013 12:47

Mitt och Arracs akilleshäl i lydnaden är fotgåendet! Ja varför då? Matten verkar tycka att det var det tråkigaste att träna helt enkelt    Jag har nog också gjort alla tabbar man kan så alla dessa känner jag till väl    Nu då ska vi se om jag lyckas ...

Av Emma Hammar - 23 maj 2013 21:06

Lite miljöträning blev det innan vi skulel in till Jessica Pelz för återbesök. Jag gillar att han börjar få ett fint lugn i milöer och bara kan lägga sig fint när jag sätter mig.       Jessica hade massor med positivt att säga. Vi är på rätt...

Av Emma Hammar - 22 maj 2013 15:02

Jag och Arrac drog till Norrtälje för att möta upp Angelica och hennes hundar Bowie och Ink för en promenad. Vi har var ute i 1,5h och strosade runt i lugnt tempo. Arrac blir påverkad av tempot och kan lättare bli stressad vid ett hundmöte än om vi b...

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards