Hundreda

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Emma Hammar - 23 februari 2013 21:39

Jag och Arrac åkte till farmor på kalas i Solentuna idag. Det började kul med att han fick diarré 50m från porten och bajsade ner hela sig!!! Han har ALDRIG varit så dålig i magen i hela sitt liv! Det hängde bajs i hela rumpskägget och han skakade på sig och det flög överallt, det landade i nacken på honom själv! Det missade mig precis!!! Ringer farmor och ber (skriker lite lätt hysteriskt) henne att ta undan mattor och hjälpa oss in i duschen utan att vi förstör något!

Så nu är Arrac ren!!!

Han har socialtränat med gamla människor idag, varav fem helt nya för honom. Han har lekt med min faster samt några andra som föll för charmen.

Han har fått leta boll, apportera korv, smygsmaka smörgåstårta (den stod ju obevakad på bänken!?) ligga på folks fötter och charma alla! Han har visat vilken lydig hund han är och har varit exemplarisk!!! Ja de såg ju inte när han sket ner sig eller snodde av tårtan som de sen fick äta av hihihi ;)

En bra dag och han verkade inte ha det minsta ont i magen trots allt :D

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards