Hundreda

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Emma Hammar - 26 februari 2013 19:27

Det är så kul att se sina hundar jobba! Arrac han söker verkligen på länge! Jag filmade hand tredje sök mitt på dagen som var svår och han höll på i 6min innan han hittade och han ger aldrig upp! Det älskar jag hos honom :D

Nu på kvällen fick han två sök varav ett var riktigt svårt och låg bakom tv:n bakom basen i ett hörn! Den hade han verkligen trixigt att hitta! Men han hittade dem, kom åt den och ÅT UPP DEN!!! Han blev så exalterad så den slank ner Hahaha!!! Jag fick det på bild när han drar tillbaka huvudet och tydligen hade den i munnen och jag som trodde att han aldrig skulle nå den!

Han letar så noga också! Kolla in när han är nästan uppe i taket! Jag hade första söket på kvällen lagt den på tavlan :)

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards