Hundreda

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Emma Hammar - 27 februari 2013 14:36

Jag är så himla laddad för hela det här året! Förra året, 2012 var verkligen inte mitt och Arracs år! Rehabiliteringen HELA ÅRET, understimulering, rottweiler attacken och Arracs prblem med andra hundar blev en miljon gånger värre! Vi vågade inte gå kurser eller träna i närheten av andra hundar och isolerade oss träningsmässigt.


Nu SKA 2013 bli vårt år där allt vänder! Jag känner det och måste tro på det! Jag har anmält mig på så många kurser nu med Arrac så nu ska vi komma tillbaka! Nedan listas upp för de kurser som vi anmält oss till och några har vi ju redan gått under januari och februari.


1. Nyårsläger, Specialsök, hårda spår och lydnad - Nordiska Hund

2. Lekclinik - Siv Svenden, Amook.no

3. Effektiv inlärning - Maria Brandel

4. Lekclinik - Tobias Gustavsson

5. Tävlingslydnad med domare - HundID

6. Beteendehantering - Karolina Westlund

7. Framåtsändnande - Caroline Ersenius, hundID

8. Saktagående - Caroline Ersenius, hundID

9. Hundmöteskurs (BAT) - Åsa Jakobsson, Canis

10. Fortsättningskurs Lugn och fokus - Åsa Jakobsson, Canis

11. Elitsatsning tävlingslydnad - Ulrika Norell, Canis

12. Specialsöks utbildning 1 årig - Nordiska Hund

13. Tävlingslydnadshelg - Siv Svendsen, Amook.no


Arrac ska också under våren göra MT!


Det är jag som tar in Siv Svenden från Norge i oktober och det finns 3 st obervatörsplatser kvar om någon är intresserad! Kursen hålls 19-20 oktober! Pris: 1000kr Mer info maila mig på emma@hundreda.se


Det är mycket kul på gång! Det ska bli vårt år det måste bli det   Jag är så taggad och tänk va mycket nytt jag ska lära mig! Många kompetenta hundtränare ska jag få gå kurs för! SÅ KUL!!!  Ja för den som undrar så är jag nu mer ruinerad   Men så FETT VÄRT DET!   


 


  

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards