Hundreda

Alla inlägg under februari 2013

Av Emma Hammar - 2 februari 2013 17:03

Haft en superbra dag! Jag är jöttenöjd och jag har fått mycket matnyttiga idéer och vidareutvecklingar. Helt klart enligt förväntan!

Nu har Mia ich jag intagit hotellrummet i Kungsör och sitter och jämför våra anteckningar med en varma koppen!

Bjuder på en bild på utsikten från hotellrummet också! Snart ska vi fixa middag och så har älskade Robert skickat med en lång film till oss!

Jag är jöttenöjd med dagen och ska sammanfatta lite mer i ett annat inlägg sen. I morgon blir det Maria Bradel om effektiv inlärning! Två ämne som faller mig i smaken :)

Av Emma Hammar - 1 februari 2013 12:40

Andra spåret för i år! Det blev ett på 100m och sen två små korta spår till. Jag tycker att Arrac har det senaste året varit för fladdrig i spåret då jag vill ha honom i spårkärnan hela tiden. Så det har vi lagt en träningsplan på nu så det ska vi jobba med. Jag filmade spåret på 100m, en sträcka på ca 30m ser man mina fotspår tydligt där snön var svag. Jag utnyttjade att man ser svaga spår i snön för att kunna ser exakt hur han jobbar i spåret. Jag vill ha honom i fotspåren och han får endast vika av 2dm åt vardera håll. Jag är nöjd. Det är mycket mer att jobba på men det var ett tag sen han spårade och sen attacken har det inte varit så mycket spår alls. Givitvis hittade jag heller inte hans spårsele så han har på sig sin promenadsele... Hmm det hade ju underlättat att ha den braiga selen på sig   Det var lagonom lätt att filma samtidigt som han jobbade   


Juste det är helt färsta spår också. Liggtiden är max 10min så det är jäkligt bra jobbat! Ingen hög näsa alls!


Känns nöjd att ha jobbat lite på riktigt idag.


Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards