Hundreda

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Emma Hammar - 13 mars 2013 13:38

Idag var första dagen som jag tränar min rehab hemma. Första träningsmodulen på rygginstitutet är avklarad och jag ska fortsätta träna hemma i 4 veckor och sedan ska jag gå en tränings modul igen på nya 4 vekcor. Fram tills dess har jag andra moduler på rehaben som är arbetsteknik och stresshantering, det var första lektionen igår med dessa. Jag har måna läxor att göra till på fredag!

 

Ja det är mycket rehab i det här huset! Matte som krockat i jobbet för 2 år sedan. Arrac som blev attackerad och sönderbiten av en Rottweiler och sist med inte minst Zelda som är stor, tung med Artros i många leder i kroppen och som börjar bli gammal. Den som slipper är husse   

 

Uppvärmning 45 min promenad i skogen
20min benlyft på boll
5 x 15 sek plankan på boll
1 x 20 st och 4 x 15 st  st situps på boll
2 x 20 armhävning på boll
2 x 30 sek bäckenlyft på boll
10 st att dra in bollen under kroppen
10 st Stålmannen

 

Tur att jag har en träningskompis som sporrar mig i träningen och som ser till att hålla kolla på mig så jag inte fuskar   

 

Var rak i ryggen matte och om du lägger dig och vilar så känner jag det!

 

Arrac tycker att den nya mattan är helt klart godkänd! Den vill han ha på alla platsliggningar hädan efter   

 

Inte vila matte! Upp på bollen igen och fortsätt träna!

 

 

Nu har du tränat alldeles för länge, sluta med dina bäckenlyft och kör dragkamp med mig istället med repleksaken, så du får träna dina slappa armar   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards