Hundreda

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Emma Hammar - 16 mars 2013 17:12

Tog mig ut för lite lydnadsträning med Arrac. Vi var ute i 40min och tränade i stort sett hela tiden minus pauserna. Tog med min mina mini dummies ut som är lätta att ha i västen för att träna apportering med dirrigering. Körde flera olika varianter, från elitklassens apport till att placera ut dummies lite random och dirrigera honom hejvillt på den jag pekar på. Det gick superbra! Han är lite väl het och springer gärna ut igen efter avlämning för att hämta nästa    Min gullunge!


Jag kör kommandot apport + handtecken av vilken han ska ta. Så därför behöver han titta på mig för att veta vilken han tar. Jag orkade inte ta med en kon och ha i västen så här har jag bara ställt honom och gått iväg.



 


Avlämning av dummie


Matte ligger och vilar i snön och söta Arrac står och njuter i solen


Mitt lilla tokjon   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards