Hundreda

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Emma Hammar - 17 juni 2012 19:45

Haft lite hundmöten idag. Dels har Zelda fått hjälpa andra hundar som är osäkra i sit spårk eller unga hundar som behöver utveckla sina. Hon är HELT FANTASTISK! Min STORA fina dam!  


Påbörjade jobbet med Arrac i hundmöten idag. Vi ha en lång väg att gå då han har kraftiga beteende förändringar. Men vi använde oss idag av en känd individ för Arrac, en ung Trev hane och de verkligen älskar varandra! Det var så häftigt att se att Treven "höll Arrac i handen" i de hundmöten vi fick. Kan låte flumigt då hundar inte har händer men han stöttade verkligen Arrac och detta resulterade i ett bättre spårk hos Arrac än om han hade gått in i dessa hundmöten själv! 


Jag är så farcinerad av språket och samspelet mellan Arrac och Terven som bara är 1 år gammal. Han är verkligen lillebrorsan som hjälper sin storebror genom jobbiga saker!  Så nu vill jag gärna hitta ett par hundar till som kan fungera på samma sätt, att de blir som en vägvisare och stöd igenom hundmöten. Arrac ska givetvis klara sig själv men nu till en början när han inte alls mår bra så är jag helt övertygad att detta kommer hjälpa honom framåt.


Jag älskar mina hundar!   


 

Min vildvuxna Arrac som sitter här nu och ber om att få lite middag   



Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards