Hundreda

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma Hammar - 30 oktober 2012 12:48

Idag har jag och Arrac roat oss åt att apportera mat! Förut tränade vi ju på korv men nu tog vi flera saker. Svårast var osten, det slank ner några först   Det krävs mycket koncentration och självbehärskning att hålla mat i munnen utan att äta den!


Av Emma Hammar - 30 oktober 2012 09:23

Hittade en tuff kalender på nätet   


 

Av Emma Hammar - 29 oktober 2012 19:53

I helgen fick Zelda träffa två hundar som ägarna vill ska utveckla sitt spårk samt få bra och trevliga erfarenheter med andra hundar. Carro tog bilder på när Zelda träffar en ung Cane Corso hane på 1,5år. Mycket kul att se de två träffas! Zelda går in i sin uppfostrande roll men hon bjöd på en hel del lekivniter också    Det är så kul att se hundarna utveckla sina beteenden och det är så spännande att se hur pass vi kan påverka hundarnas spårk!


 

Av Emma Hammar - 28 oktober 2012 10:53

Zelda och jag ute nu på morgonen i minusgrader tillsammans med Phrida och Carro på en daglig utflykt för att läsa hundspråk :)

Av Emma Hammar - 27 oktober 2012 21:08

Idag har Arrac fått kvalitetssdag med husse. De har varit i skogen en timme och sökt frysta kantareller! Jag blir så glad när de gör något roligt tillsammans. Det värmer att få en bild på mobilen :)

Av Emma Hammar - 26 oktober 2012 21:49

Klart man ska få lite gottis på en fredagskväll!

Av Emma Hammar - 25 oktober 2012 23:37

Jag sa förut att jag skulle lägga upp fler bilder från Zeldas valpträff för några helger sedan. Lägger upp bilder som jag tycker är så intressanta för att de innehåller så mycket spårk! Finns väl någon bild som bara är söt också   


Zelda har en lektion med Nanook hur vakt vid grinden ska gå till. Han lyssnar läraktigt!


Nosputt


Kolla blicken på Nanook! Vad säger han?


Bara en mycket söt bild på Diva!


Jag tar och nosar från den här sidan, verkar inte lika farligt...


Ok måste ju testa från framsidan också... Men fy så stor hon är!


Zelda bjöd upp på lek med lilla Diva!


 

Att en bild kan säga så mycket på en och samma gång! Lilla söta Tibby med Zelda!

Av Emma Hammar - 25 oktober 2012 20:43

Nu har Arrac fått en ny reflexväst som passar Från Hurrta:)

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards