Hundreda

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Emma Hammar - 4 februari 2013 22:52

Jag och Arrac hittade mystiska spår idag. Vi spårade dem en bra bit över vägar och ängar fram till en sjö! Dit ville jag inte gå ut! Spåren går oftast i varandra då det är minst två stycken. Sedan går de bredvid varandra korta sträckor för att sen gå i varandras fotspår. Spåren är några dagar gamla. Arrac hjälpte till att spåra när han förstod att matte spårade något. Först var han nog mest förundrad över mitt beteende, han tittade konstigt på mig! Sen dök han ner med nosen och visade mig hur det ska se ut ;)

Vad kan det vara för djur?

Av Emma Hammar - 4 februari 2013 21:30

Det är så roligt när man harmassa tankar och ideér! Det absolut bästa med det är man man sätter tankarna i verket! Så bäst att smida medan järnet är varmt!

Av Emma Hammar - 4 februari 2013 00:17

Oj vad trött man blir efter en sådan fullspeckad helg! Idag var det Maria Brandels tur och hon pratade om effektiv inlärning. Inte så mycket nytt för min del men det är nog så viktigt och alltid bra med upprepningar! Det blir ju extra roligt att få lyssna till en så duktig och erfaren hundtränare!

Helgen med Maria och Siv har varit toppen! Verkligen nöjd!

Träffade också lite bekanta ansikten, så kul!

Så föröka sätta mig och sammanfatta helgen noggrannare men nu måste jag sova!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards