Hundreda

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Emma Hammar - 13 februari 2013 09:45

Satt och tittade igenom lite bilder på datorn och snubblade över denna. Arracs och Nanooks första möte! Oj va vilken den lilla killen har blivit! Eftersom Arrac inte är trygg med andra hundar oavsett storlek eller ras så minns jag att jag var lite nervös för han är inte den bästa förebilden för en valp. Men min lilla Arrac var väldigt fin och duktig i sitt språk och han förvånande mig massor! Det är så mysigt att se tillbaka på härliga stunder när Arrac har gjort något bra   Min fina hund gör framsteg med andra hundar hela tiden nu det är så skönt, även om vi har en lång väg kvar att gå!


Nanook är ju så pluttig och söt!!! Han är inte lika pluttig idag men han är fortfarande otroligt söööt!!!


 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards