Hundreda

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Emma Hammar - 28 mars 2013 21:36

Började med en promenad i solen på 75min. Jag och Arrac stannade till i några gläntor med barmark och solade lite :) han hittade också en boll i skogen till sin stora glädje! Han fick 3 korta spår i snö och på grus.

Käkade lunch med husse och hundarna hånglade lite ;)

Sen kom Mia och Bella. Vi gick ut med alla tre hundarna i 55min och busade! Vi fick också ett hundmöte i skogen på banvallen och givetvis såg inte jag det. Arrac sprang lös långt i från mig och stannar upp och tittade på något innan han vänder och springer till mig, först DÅ ser jag hunden när Arrac är tillbaka till mig!!!! Åh va han var duktig!!!

Inne blev det fika och sen tränade Mia med Arrac i minst 20min. Det var jättekul att se någon annan jobba med sin egen hund. Väldigt nyttigt och jag fick lite bra tankar :)

Ett påskägg fick jag av Mia också! Vad glad jag blev :D när husse kom hem fick jag ett till :D Barnsligt glad!

Supermysig dag!!!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards