Hundreda

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Emma Hammar - 14 maj 2010 22:04

Idag blir det lite bildvisning från dagens aktivitet. Ja det låter mer än vad det egentligen var. Vi gjorde ett uppletande på mitt vis. Skickade karl att kasta ut fyra leksaker på en äng och senare kommer jag med Arrac. 


Jag skickade honom, leksakerna är 30-50 bort från där jag står. Först visste han inte vad han skulle göra så han recade lite. Sen såg man hur han fick något i nosen och började jobba. Han plockade första leksaken och springer rak mot mig. Han tog ett litet "ägande" varv runt mig innan han kom in. Men alla de tre andra leksakerna stack han rakt ut och letade upp, och kom direkt till mig och lämnade av! Duktig liten kille. 


Juste idag (eller var det igår   ) Lyfte han på benet ordentligt för första gången! Jag har märkt att han har börjat lätta på benet tidigare men aldrig så här mycket. Dock blev det inget kiss den här gången då han tappade balansen fullständigt   


Arrac letar efter föremål! Camilla som har tagit bilderna använder ett macro objektiv, och Arrac är faktiskt väldigt långt bort från oss på den här bilden. 


Ett föremål som ska lämnas in till matte! 


Jag håller om honom mellan föremålen så han ska lugna sig en aning. Den lilla arbetsnarkomanen gör ju inte detta självmant   


När vi var färdiga med uppletandet så prövade vi den nya kampleksaken som vi köpte igår. Den var lika rolig som den smakade sa Arrac! 


Oj vilket grepp killen har. Här utövar jag "kast med liten valp"!!!!


Innan vi går hem så poserar Arrac lite, han gillar ju att visa hur söt han är när han är stilla och man "hinner" se hur han egentligen ser ut   


Slutligen en rätt så bra bild måste jag säga på Arrac och matte (det ska ju vara jag dårå) Camilla var snabb och tog en bild. Jag avskyr att vara med på bild och är inte så lätt att på framför linsen.


Det var allt för denna gången!                

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards