Hundreda

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Emma Hammar - 21 juli 2011 12:53

Som ni märker så är det inte mycket hundträning här... Jag är fortfarande sjuk och orkar inte så mycket. Teckna gör jag de stunder då jag känner att jag får liggsår i soffan. Dumma förkylning... 


Jag tog mig kragen och gick en lugn promenad med Arrac igår och så blev det lite skvallerträning på massa fåglar som badade. Arrac skulle väldigt gärna vilja jaga och smaka lite på dem. Han har inte fått några proenader sen i lördags   Jag tränade lite apportering med dirigering för att ta slut lite på hans energi.  


Jag har snart matat igenom två sesonger av en serie som var helt ny för min del   Tur att mina hundar är duktiga och passiva hemma och ligger och slappar med mig    


Så jag gör så gott jag kan att skriva intressanta saker i bloggen ändå! Som sagt mycket hund har det blivit i bloggen i form av konst med ändå ingen hundträning...

Av Emma Hammar - 21 juli 2011 12:47

Nu är det dags att påbörja nästa beställning som jag har fått. Den här kommer bli lite knepig att göra sådär perfekt. Men som vanligt backar jag inte för utmaningar att göra mitt allra bästa!


Bilderna är inte alls bra till mitt ändamål. Det finns ingen skärpa i bilden och det är ett pappers fotografi så hans huvud är ca 2x 2 cm vilket är mycket svårt att förstora! Jag har lekt lite photo shop för att hitta mer detaljer i ansiktet. Lite fick jag fram med pixligt blir det... 



Lilla Robin är idag i hundhimlen så dessa är de bästa kort som finns på honom och matte vill föreviga hans minne! Så jag känner press att få till detta riktigt bra! 


Det blir en blyerts i storlek A4 vilket är lite lättare än om hon hade velat ha en A3, ju större bild ju mer detaljer behöver jag! Så nu blir det jobba utav   Vill ha en nöjd matte!  


  

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards