Hundreda

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Emma Hammar - 12 juli 2011 21:39

Lite mer inomhus träning blev det med vittringen. Filmade en halvkass film med iPhonen men han är duktig   Nu körde jag utan godis som hjälp för att koppla på nosen och så här säg det ut. 



   

Av Emma Hammar - 12 juli 2011 17:45

Tur att man har stilla sittande intressen också! behöver inte ha allt för tråkigt när man går och skrotar hemma  


Det är massor kvar och så ska det tecknas en hund till där pennorna ligger. Har väl tecknat i 2h idag. Så det ni ser är arbete som har tagit ca 5h och fler timmar blir det   När jag tecknar så rensar jag verkligen skallen! Så skönt    




Av Emma Hammar - 12 juli 2011 16:39

Inte mycket. Är hemma från jobbet då som sagt det är mycket oroligt i magen... Vågar inte ens gå promenad med hundarna   Tur att jag bor på landet och har en tomt som de kan springa på. 


Har tränat vittringen med Arrac idag. Jag måste passa mig för att ha för långa pass då han flamsar ich plockar med alla pinnarna innan han tar rätt. Han jobbar jättefint om jag tar lagom länga pass med pauser mellan   Tänkte köra lite mer vittring idag då det tar mycket på energin att luktdiskriminera! 


     

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards