Hundreda

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Emma Hammar - 4 juni 2011 18:07

En lite sen fördelsedags present är väl aldrig fel   Då har man ju något att längta efter! Jag har suktat på metallapporterna LÄÄÄNGE så Camilla har sagt att jag INTE får köpa! Ska vänta tills min fördelsedag! Att det inte blev en överraskning gör inget för jag ville ju ha en  


Se så fint han håller den! Kul att få ett kvitto på att man har tränat bra och har justa grunder! Han tyckte att den var lite skum och morrade/pep när han greppade de första gångerna. Men när han håller så håller han, han lyfta honom lite lätt i den också   


Härlig arbetshund man har!!!   

Av Emma Hammar - 4 juni 2011 18:00

Nu äntligen är vi igång! Min nya cykel som jag fick av min kära Robert   har jag och Arrac invigt nu. Arrac är så lagom förtjust men va fasen när han insåg att man kunde springa fort så var det ju väldigt kul!  Han galopperade tills han slokna! Fick svänga förbi föräldrarna och dricka vatten för han höll på att dö! Tror han själc i alla fall  


Här bart det av när han hade massa kraft och ork! han drog cykeln i en ca 1,5 km och jag höll i bromen för så fort gick det! Sen sloknande han en aning och jag hjälpte till att cykla.


Sen en liten snabbfilm på när vi bara intrducerar cykeln fram och tillbaka innan vi cyklade lite på riktigt. 


    

Nedvarvning är superviktigt efter hård träning så långsamtakt hem och streching när vi kom in! Annars kan han få idrotsskador! 

Av Emma Hammar - 4 juni 2011 16:59

Japp nu ligger han ute på annons!


Dafne Design gillade en av mina bilder på halsbandet hon tillverkade till Arrac och ville ha med den som visningsbild på vovve! Nu är visserligen Arrac bara en sudd i bakgrunden men ändå han är med och det var min fina bild. Så är du sugen på ett supersnyggt och personligt halsband så hör av er till henne. Det är inte ens dyrt


Klicka här för att se annonsen!

Av Emma Hammar - 4 juni 2011 16:57

Det var avslutning för spårgruppen idag. Fast den är ju tänkt att den ska ska rulla vidare i höst! 


Fick en urtjusigt suddig bild på lilla Shiban Nikko en tik på 10 år som verkligen har gjort stora framsteg under kursens gång sedan i höstas. Nu hade hon fart, hon är noggrann, hon tog alla vinklar och föremål! Superbra jobbat med henne matte! Det är underbart att se framstegen och det är därför jag älskar detta jobb!


  

Info om fortsättning på spårgruppen kommer. Vi hoppas på både nya och gamla ansikten i höst. Så alla ni som har anmält er till spårlägret och har gått kurser förr och går kurs nu i spår är mycket välkomna att hoppa in i spårgruppen! Är du nybörjare men är sugen ändå så hör av dig för privatträning så hjälper vi dig att komma igång så även du kan vara med!


Alla är välkomna! 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards