Hundreda

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Emma Hammar - 6 juni 2011 22:14

Veckan som kommer är intressant!


- I morgon jobbar jag hela dagen så det blir vilodag för Arrac.

- Onsdag är jag helt ledig, tänka sig! Vi ska på privatträning jag och Arrac då jag för en gångs skull blir coachad! KUL!

- Torsdagen bjuder på mer händelser. Luncgträff med Diesel i Uppsala. Träna ett ekipage i tävlningslydnaden. Sedan träningsgruppen andra gången på kvällen!

- Fredag jobbar jag hela dagen så vilodag som kan behövas inför helgen. 

- Lördag KURS i avslappning och koncentration dag 1

- Söndag KURS i avslappning och koncentration dag 2


Ser fram emot många av dessa dagar! Mycket kvalitetstid med Arracs och min träning! YES!

Av Emma Hammar - 6 juni 2011 22:02

Tränade Sanna och Viggo idag i rutan LK3 som är ett av alla mina projekthunds ekipage i tävlingslydnaden. Nu är jag klar med dem och har nu redovisat moment från klass1-3 men jag har 3 ekipage kvar att träna och jag måste redovisa lite elitmoment också. 


Arrac fick vara min hjälpreda. Visade delar av träningen med honom. När han inte jobbade fick han sitta uppbunden som var mycket svårt idag. Han var taggad och ville arbete. Viggo är ju dessutom en av Arracs hundkompisar så det var ju svårt också. Nyttig träning ändå! Han klrade av att sitta fint när Viggo kampade, men när Arrac märkte att det började bli dags att ge Viggo ett kommando till ett fartmoment vart det gensast svårare  


Nyttig och bra träning! 

Av Emma Hammar - 6 juni 2011 15:05

Nu har jag en helt ny sommarbanner. Fotot på flygande magplask Arrac är bara 2h gammal. Så vi har varit ute och badat idag   Mer om det kommer när jag har redigerat bilderna! 

Av Emma Hammar - 6 juni 2011 12:09

Fick ju massa trevliga bilder igår av Elin som jag måste dela med mig av några! Tack Elin!


Kelipetiken Doris



Aussie hanen Bubben tränar hakan i marken

 

Fluffmonstret Romeo hoppar!

 

Mini Aussien Deisel flyger fram!

 

Jag tränar hantering med en försiktig tjej  


Vilket härlig gäng ni har varit! Skitkul att jobba med er hoppas vi ses fler gånger även ni som inte var med på avslutningen och därav inga bilder på er    

Av Emma Hammar - 6 juni 2011 00:49

Fick massa mail av min vän Elin som har skickat massor med härliga bilder från avslutningen på tävlingslydnadskursen! Ska se om jag får upp några av dessa häftiga bilder i morgon... eller ska jag säga idag  


God natt hörrni! 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards