Hundreda

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Emma Hammar - 22 september 2011 20:00

Försöker maila till flera stycken. Näastan alla mailen bara studsar tillbaka! Vet inte hur jag då ska få iväg mina svar???

Av Emma Hammar - 22 september 2011 17:38

Arrac är så mycket piggare idag! Är så glad  Han är bara goa, glada och busiga Arrac!


Matte vill du leka med mig?

 

Husse bygger lite hemma och Arrac vill givetvis hjälpa till!


Det märks nästan inte alls att han blev opererad igår, så skönt! Sen att han borde ta det lugnt det skiter ju han i. Han var orolig under natten och bara gick omkring, han kunde inte ligga ner....


Annars det som märks är att vakten hemma är värre, men så har det varit alla gånger då han har tratt på sig! Han hör inte ordentlig VAD han höra och går igång på allt!


Men min goa hund is back! Gårdagen var hemsk och lämnat till vårt förflutna!    



Av Emma Hammar - 22 september 2011 17:24

Idag kom mina böcker och DVD som jag har beställt i brevlådan! Mysigt när man ligger och är sjuk! Det var boken och DVD:n som jag letade efter av Derek Scrimgeour men den andra boken beställde jag bara för att den var på svenska   Jag hoppas att jag ska få mer ideer om själva vallningen. Hundråden är väl aningen gamla med att kejda hundar utomhus även om de har en tanke på varför de gör det! Jag vill ha mina hundar inne och gosa med dem i sängen!  


Ska bli kul att bläddra i dessa böcker! Jag lär inte sträck läsa... eller kanske... får se   

 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards